World Cup Thread

Page 2 of 16 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: World Cup Thread

Post by MvRaM on Fri Jul 02, 2010 6:29 pm

I understand you guys are happy, i would be too, i fact im kind of happy that Holand won. Because Spain has more chances to win now. Anyway all i was piss off at was the bull sht you guys talk and the ego. W/e end of discussion.

Who do you guys think is going to win? Uruguay or Ghanna?


Last edited by MvRaM on Fri Jul 02, 2010 7:31 pm; edited 2 times in total
avatar
MvRaM
Contributer

Posts : 8494
Points : 13068
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1989-12-21
Age : 27
Gender : Male
Location : United States

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by WhiteAngel on Fri Jul 02, 2010 6:32 pm

uruguay:)
avatar
WhiteAngel
Contributer

Posts : 1676
Points : 4827
Join date : 2009-12-24
Birthday : 1993-03-03
Age : 24
Gender : Male
Location : The Netherlands

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Bato on Fri Jul 02, 2010 6:35 pm

Holland gonna beat Spain too jajajajaja

And Nesta im talking about the red card, says enough bout whole brazil already and Bastos should've had red also
avatar
Bato
Contributer

Posts : 12723
Points : 16283
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1991-02-03
Age : 26
Gender : Male
Location : Hollaaanddd

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Ryan on Fri Jul 02, 2010 6:38 pm

13 wrote:^probably just you dutch people seeing brazil play dirty, except for red card ofc LOL

they played dirty.
they kept fucking going on robben
and yeah uruguay will win x)
avatar
Ryan
Contributer

Posts : 4240
Points : 7187
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1994-09-15
Age : 23
Gender : Male
Location : Holland

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Ryan on Fri Jul 02, 2010 7:20 pm

ghana is so deserving a goal atm.
edit; goal as i finished typing the sentence
avatar
Ryan
Contributer

Posts : 4240
Points : 7187
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1994-09-15
Age : 23
Gender : Male
Location : Holland

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by MvRaM on Fri Jul 02, 2010 7:32 pm

Lol ghanna is winning. rolf
avatar
MvRaM
Contributer

Posts : 8494
Points : 13068
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1989-12-21
Age : 27
Gender : Male
Location : United States

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by John on Fri Jul 02, 2010 7:34 pm

Holland are best now.
avatar
John
Contributer

Posts : 4300
Points : 7318
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1994-07-08
Age : 23
Gender : Male
Location : England

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by WhiteAngel on Fri Jul 02, 2010 8:26 pm

germany, spain, and argentina are still in the game too, not the eziest
avatar
WhiteAngel
Contributer

Posts : 1676
Points : 4827
Join date : 2009-12-24
Birthday : 1993-03-03
Age : 24
Gender : Male
Location : The Netherlands

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Ryan on Fri Jul 02, 2010 9:19 pm

ok srsly suarez is a fucking hero ROFL
HAHAHAHA
avatar
Ryan
Contributer

Posts : 4240
Points : 7187
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1994-09-15
Age : 23
Gender : Male
Location : Holland

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Nesta on Fri Jul 02, 2010 9:23 pm

suarez would make a pro goalkeeper too?
avatar
Nesta
Contributer

Posts : 1068
Points : 3962
Join date : 2009-12-14
Birthday : 1992-04-10
Age : 25
Location : Slovenia

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Bato on Fri Jul 02, 2010 9:24 pm

haha yeah omg i love that guy Very Happy

Its really something for him to do such a thing XD
avatar
Bato
Contributer

Posts : 12723
Points : 16283
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1991-02-03
Age : 26
Gender : Male
Location : Hollaaanddd

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Kisser on Fri Jul 02, 2010 9:38 pm

OMG OMG OMG I WATCHED THE HOLLAND VS BRAZIL OMG OMG OMG HOLLAND PRO!!!!!
avatar
Kisser
Contributer

Posts : 5849
Points : 9363
Join date : 2010-02-13
Birthday : 1996-01-30
Age : 21
Gender : Male
Location : United States

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by MvRaM on Fri Jul 02, 2010 9:48 pm

dude wtf you got nothing to say, you only come to spam.

Anyway. The guy that miss the penalty kick at the second half of over time must be feeling like sht right now.
avatar
MvRaM
Contributer

Posts : 8494
Points : 13068
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1989-12-21
Age : 27
Gender : Male
Location : United States

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Bato on Fri Jul 02, 2010 9:49 pm

Yeah didnt u see him after the match? he was like crying like hell never seen it that bad on a football player :/
avatar
Bato
Contributer

Posts : 12723
Points : 16283
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1991-02-03
Age : 26
Gender : Male
Location : Hollaaanddd

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Kisser on Fri Jul 02, 2010 9:52 pm

MvRaM wrote:dude wtf you got nothing to say, you only come to spam.

Anyway. The guy that miss the penalty kick at the second half of over time must be feeling like sht right now.

Wow Mv, I was just excited that Holland beat Brazil.
avatar
Kisser
Contributer

Posts : 5849
Points : 9363
Join date : 2010-02-13
Birthday : 1996-01-30
Age : 21
Gender : Male
Location : United States

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Hercules on Fri Jul 02, 2010 10:30 pm

We fcking owned brazil o,o.
















Always knew beaner suck Smile
avatar
Hercules
Contributer

Posts : 2123
Points : 5139
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1992-03-22
Age : 25
Gender : Male
Location : The Netherlands, Den Haag

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by -RR- on Sat Jul 03, 2010 12:51 am

kinda feel sry for ghana lol they had the chance to win lol plenty failyre




avatar
-RR-
Contributer

Posts : 3516
Points : 6533
Join date : 2009-12-08
Birthday : 1990-04-15
Age : 27
Gender : Male
Location : 3rd dimension 2 bad u cant come here, NOOB!

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by nsyw on Sat Jul 03, 2010 3:02 am

SUAREZ BEST KEEPER/STRIKER IN THE WORLD
avatar
nsyw
Contributer

Posts : 3717
Points : 7019
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1993-09-17
Age : 24
Location : Singapore

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Ovyda on Sat Jul 03, 2010 7:20 am

I feel so sorry for Ghana ;/ And I have to say finally I saw a good goalkeeper in this cup - Suarez ;D



avatar
Ovyda
Support Mod
Support Mod

Posts : 7205
Points : 10274
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1993-03-17
Age : 24
Gender : Male
Location : Lithuania

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Hercules on Sat Jul 03, 2010 7:47 am

You didnt saw the save from v stekelenburg? That beatifull shot from kaka holy shit.
avatar
Hercules
Contributer

Posts : 2123
Points : 5139
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1992-03-22
Age : 25
Gender : Male
Location : The Netherlands, Den Haag

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Sporadic on Sat Jul 03, 2010 8:29 am

2 more pages and this topic beats Epic ss thread.


avatar
Sporadic
Webmaster
Digital Disaster

Posts : 9068
Points : 13719
Join date : 2009-12-02
Birthday : 1988-05-17
Age : 29
Gender : Male
Location : Earth

http://nolimitclan.omgforum.net

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Hercules on Sat Jul 03, 2010 8:42 am

next round holland-uruguay
NO SUAREZZZZZZ
avatar
Hercules
Contributer

Posts : 2123
Points : 5139
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1992-03-22
Age : 25
Gender : Male
Location : The Netherlands, Den Haag

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Hercules on Sat Jul 03, 2010 12:07 pm

found this vid with the commentatory of the enthiousiastic jack van gelder lol.

avatar
Hercules
Contributer

Posts : 2123
Points : 5139
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1992-03-22
Age : 25
Gender : Male
Location : The Netherlands, Den Haag

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Adam on Sat Jul 03, 2010 12:16 pm

Sporadic wrote:2 more pages and this topic beats Epic ss thread.

thread dies after world cup. SS thread doesn't

and wtff Brazil lost to Dutch.. this world is upsetting. w.e Argentina will burn the Dutch's testicles

Adam
Contributer

Posts : 2298
Points : 5197
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1992-03-07
Age : 25
Gender : Male
Location : Toronto, Canada

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Hercules on Sat Jul 03, 2010 1:09 pm

^no need to be so confident about that. The netherlands are better then everybody expected. and so it seems as we beat brazil.
avatar
Hercules
Contributer

Posts : 2123
Points : 5139
Join date : 2009-12-07
Birthday : 1992-03-22
Age : 25
Gender : Male
Location : The Netherlands, Den Haag

Back to top Go down

Re: World Cup Thread

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 16 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum